We could be up in the clouds

Hello bloggisen!
Kom på nyligen att jag inte packat och jag ska ha packat klart tills på torsdag, SENAST! Jag är lite stressad men det kommer gå bra!
Var hos Babak med Nicole idag, fan vad flummigt. Vi skrattade fasen åt allt och inget.
Nu ska jag ta bort allt smink och borsta mina små tänder. SÅ JÄVLA TAGGAD! Den här månaden har fasen varit den bästa månaden ever! Så jävla lycklig! Om resten går som det ska av månaden d.v.s. Lite stressigt i skolan bara, fast det ordnar sig sen. Ska bara åka utomlands sen så ska jag ta tag i all skit.
Men! En sak som jag vill klaga över. VARFÖR I HELA HELVETET FINNS DET INTE EN KABEL-LIKNANDE-INTERNET-MOJENG TILL MIN DATOR I VANLIGA BUTIKER?! Skulle ringa Samsung, 1. Dom kunde inte svenska när dom skulle beskriva vilken knapp man skulle trycka på beroende vad man ville ha hjälp med. 2. Hon som svarade kunde ännu sämre svenska, jag är fan inte rasist men om jag redan är irriterad när jag ringer för att Samsung är så korkade att inte kunna ha deras "privat delar" öppet i butiken, dom kan suga min feta!
Nu ska jag sova! Dröm fint!

Jag hjälpte till Nicole med Wordfeud, fett stolt!

- I always have this fear that one day you are going to discover that I'm not as great as you once thought I was.


Hesten! :D
PUBLICERAT: 2011-09-14, 07:16:03

"KABEL-LIKNANDE-INTERNET-MOJENG" Jo men lixom det var ju en bra förklaring :D


Jade
PUBLICERAT: 2011-09-14, 13:57:02 | URL: http://letthegoodtimesroll.blogg.se/

Hehe, men adapter till nätverk då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: