Headphones on, world off

Förlåt för den dåliga updateringen, men har så jävla kasst internet så jag dör. Och min far har planer på att förbättra det, men han har haft det i tre år... Det går bra för honom... Ska ändå flytta snart så då blir snabbt internet mitt ansvar!
Dåså! Igår besiktade jag min fina lägenhet och jag älskart! Jag är så glad! Allting är på sin plats! Idag ska jag och Nicole, min blivande sambo, gå upp och städa! YÄY! På fredag flyttar vi! Fast jag ska nog försöka få upp det mesta till lägenheten så fort som möjligt. YÄY!
Idag har skolan varit tung men rolig. HAHA! Alla killar vänder sig om när jag går förbi, bokstavligt talat. EHE! Skolfotografering också, så jävla onajs! STRESS!!! Nu ska jag packa och plugga. Puss mina fina!
- Does your mother know you're a whore?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: