There's always a wild side to an innocent face

Hej hej bloggen!
Tycker att den meningen är så gay, älskar't!
I lördags var jag och jobbade som sagt, Babak hjälpte mig för han är en snel hest. Det var kaos på kvällen och jag tror inte jag varit så arg på en människa på länge. Jag brann inombords och trodde jag skulle explodera ett tag, men jag höll mig lugn. Det var en lång natt och jag kom hem sent, eller tidigt beroende på hur man ser det.
Igår (eftersom att det är måndag, klockan är över tolv) så var jag ute och åt med Babak och Milan på O'Learys efter att jag tagit en kaffe med världens bästa pappa. Jag, Babak och Milan åkte runt med bil och gjorde absolut inte någonting, men det var kul! Sen kollade jag och Nicole på Abduction på bio. Den var sjukt bra, kändes kort och hade ett bögigt slut men annars var den värd att se! Vi kom hem för ett tag sen och nu ska jag sova! Puss på stjärten!
'- How about a tall glass of I don't give a fuck?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: