Live fast, die young, stay pretty

Igår fyllde Ada år, cp barn som inte skrivit på bloggen om vad hon fått!! Fett ledsen!
Var på Vårdcentralen idag. Virriga alla var. Visst att det är tidigt men så virrig är inte ens jag såhär tidigt på morgonen!
Allt började med att jag skulle skriva in mig på vårdcentralen på Söder eftersom att jag är inskriven i Solna, och för att göra det måste jag ha föräldrarnas underskrift. Jag tog en lapp för vuxna (visste inte om det) och ställde mig sen vid tanten när hon ropade upp mitt nummer. Hon trodde jag var 18 (även fast jag hade skrivit mitt personnummer) och sa sen att det skulle kosta 150kr. Sen kommer hon på att jag inte är 18 men ger mig ingen ny lapp om att jag är barn för hon tror att jag ska fylla 18 nu den 24 oktober. HAHA! "Snart är du 18!" Vad svarar man på det liksom.
Jag knatar vidare och sätter mig vid väntrummet där dom ropar upp Narhalie Lund, så jag går fram och säger mitt riktiga namn. Läkare väljer alltid mitt mellannamn för att de oftast inte kan uttala mitt riktiga namn. True fact!
Han tror att virus från halsflussen som jag hade för en månad sen är kvar i halsen och det var någon bakterie "C" som man måste skicka in till lab för att få reda på om man har. Anledningen till att jag kanske har dom kvar är för att jag inte fick någon medicin till min halsfluss förra gången så jag blev frisk på Alvedon och Ipren.
Så han skickar mig till labbet, och när jag kommer dit säger hon att jag inte ska vara där. Så hon går med mig tillbaka till han killen som jag var hos innan men han hade en annan patient så jag stod där med hon från labben, en annan tant och väntade på att han skulle öppna dörren. Till slut så löste allt sig och jag har fått mediciner!
Nu ska jag knarka lugnt, puss!
- So cry me a fucking river, bitch!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: