Litet sånt där tidsfördriv ni vet

Vem ringde dig senast? Matilda
Vem kysste dej senast? En underbar varelse
Vem kramade dej senast? Nicole!
Vad har du för bh på dig just nu? Ingen alls
Vad har du för trosor på dej just nu? Svarta vanliga string
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Samma, tittar på famguy :) / Paulo
Vad brukar folk få för intryck av dig? Fråga dom, inte mig
Har du någon gång klätt dig horigt? Yöp
Har folk kallat dig slampa? Inte till mig i alla fall
Har du kallat någon för slampa? Har jag väl säkert, i alla fall på skämt
Har du slagit någon riktig hårt? Tyvärr
Använder du parfym? Ja
Vilka slags killar faller du för? Har ingen typ
Vad kollar du på först hos en kille? Ögonen
vill du ut och festa nu? Ohnej!
Vad är klockan? 13.57
Vilken färg har din mobil? Svart
Vad ska du göra nu? Sätta på mig ett ansikte
Har du svårt att släppa in andra dig tätt på livet? Ja
Är du social? Nej
Känner du att du orkar en fråga till? Har jag något annat val?
Vad tänker du när du vaknar? Zombies tänker inte
Kan du gå utan smink? Ja

- The moral this time is girls make boys cry.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: