Lite sån där morfin i kroppen du vet!

01. Fullständigt namn: Jade Nahtalie Lund
02. Ålder: 16
03. Vart bor du: Söder bror!
04. Bor tillsammans med: Min fina sambo Nicole
05. Husdjur: Snart min hund!
06. Färg på ditt hus: Typ sådär fult som alla andra hus
07. När är du född: Oktober bitch
08. Klass: FÖ10B
09. Vilket år tar du studenten: 2013
10. Något jobb: Snaps, om det ska kallas för ett jobb
11. När gick du upp i morse: Halv åtta
12. När ska du sova: Ikväll
13. Duschat idag: Wanna smell?
14. Kramat någon idag: Ja!
15. Pussat någon idag: Jag pussar min egen spegelbild, bara för att jag är så jävla snygg!
16. Vad har du ätit idag: Mat, hoppas jag
17. Dagens klädsel: Jeans, stickad kofta, ett linne och förhoppningsvis underkläder, eller..?
18. Dagens smink: Spackel
19. Dagens sötnos: Mummu!
20. Dagens roligaste: Ada
21. Har du många vänner: Det är jag och min spegelbild
22. Hur många har du kysst: I don't kiss and tell
23. Vem kramade du senast: Mummu!
24. Vem saknar du: Bahram
25. Hur många har varit otrogna mot dig: Det vet man aldrig
27. Har du pojk-/flickvän: Nej tack!
28. Vem pratade du med i telefon senast: Babak
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Haha hemlis
31. Film: Kollar inte på film
32. Låt: Fuckad mongorytmisk musik
33. Mat: Sushi
34. Dryck: Cola
35. Färg: På vad?
36. Tv-serie: Weeds, Gossip Girl, True blood.
37. Stad: Kurdistan
38. Land: Köpenhamn
39. Ämne i skolan: Rasten
40. Tv program: Anna lagar god mat

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Mig själv
42. Personen du pussade: Min spegelbild
43. Gången du spydde: När din mamma hälsade på
44. Gången du grät: När jag fick en häst i ögat
45. Pizzan du åt: var god
46. Gången du var i Göteborg: Vem fan vill vara där?
47. Gången du var i Stockholm: Fett länge sen!
48. Gången du duschade: Förra året
49. Gången du sov: Idag
50. Personen som såg dig gråta: Min påni
51. Svart eller vitt: Grått
52. Hund eller katt: Minigris
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Hemma och festa eller ut och mysa!
54. Tvspel eller datorspel: Mobilspel
55. Singel eller upptagen: Upptagen med att vara singel
56. Pussas eller kramas: Äckligt
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Facebook
58. Ragga eller bli uppraggad: Sitta hemma helst
59. Big Brother eller Paradise Hotel: BB
60. Har du svart hår eller blondt: Båda om du vill
61. Har du blåa ögon eller bruna: Gröna?
62. Choklad eller lakrits: Choklad!!!!
63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Cola
66. Pizza eller kebab: Kebabpizza
67. Randigt eller prickigt: Prickiga ränder
68. Älska eller älskas: Älskas
69. Leva eller dö: Leva?

ANTAL:
70. Personer du älskar: Me, myself and I
71. Personer du hatar: Dig, dig, dig och dig
72. Pojk-/flickvänner du haft: Jag var ganska poppis i lågstadiet!
73. Personer du sovit bredvid: Lax
74. Glassar du ätit på en dag: Ska checka i min iCare
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Ingen
76. Gånger du haft minnesluckor: Två
77. Gånger du varit hög: Sen jag föddes bror!
78. Personer du saknar just nu: Jag svarade redan på den här frågan för typ fem minuter sen...
79. Gånger ditt hjärta brustit: Om det skulle vara sönder skulle jag väl vara ganska död?

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Min feta röv
81. Träffade du senast: Babak
82. Bästa som har hänt dig: Min lägenhet
83. Hade du senast en msn-konversation med: Msn är old!
84. Spelade du tvspel med senast: Babak
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Romantik finns bara på film
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Hade jag velat hade jag redan gjort det
87. Förtjänar att dö: Döden själv
88. Är söt: Mina fina vänner
89. Vill du sova jämte inatt: Polisen

VAD:
90. Gör dig glad: När någon gör sig illa
91. Gör dig ledsen: När jag gör mig illa
92. Vill du helst göra nu: Gå ut ur mitt hem!
93. Önskar du att du slapp göra: Gå i skolan
94. Vill du ha nu: tid
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: ETT JÄVLA ROSA MOBILSKAL!
96. Längtar du till: Sommar
97. Tycker du om dina betyg: Dom tycker inte om mig
98. Ångrar du i ditt liv: Tiden jag spenderat med fel personer
99. Är det bästa som hänt dig: Igen?
100. Hur mycket är klockan: 19.18

- Emotional bullshit.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: