Fekke!

Ja igår på dagen så hade jag det sjukt mysigt! Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer är det haha.
Tjejerna kom över senare på kvällen och hjälpte mig att välja ut en outfit medan vi drack och hade det mysigt. Efter det så åkte vi till en fest i Mariatorget och hade väl en helt okej kväll (kände mig som en gamling, det var bara yngre på den festen). Sen blev vi utslängda av grannen. Hahaha sjukt arg snubbe! Vi gick hem till mig ett tag och åt lite, sen gick dom hem och jag la mig för att sova.
Idag ska jag köpa smink till Ada eftersom att jag är sämst på att köpa presenter så då får hon välja själv vad hon vill ha och vad hon behöver. Sen hade jag tänkt att åka in till staden och leta efter en varm vinterjacka! Men jag vill ju inte gå själv så jag måste hitta ett offer. Det blir nog lätt, Ada kan offra sig.
Nu ska jag upp ur sängen och få i mig lite vätska, vitaminer och mat. Puss!
- Revenge? Nah, I'm too lazy. I'm gonna sit here and let karma fuck you up.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: