Problembarn.

Jag är och kommer fortsätta vara dålig på att uppdatera ett tag till... Kommer nog vara det fram till skolavslutningen, för då ska jag förhoppningsvis få en kamera utav mamma. Weho! Idag dygnar jag igen. Eller ja, somnade runt kl 22 och vaknade ca 02.30... Nu kan jag inte sova. Orkar inte mer, det börjar bli jävligt jobbigt. Var hos min läkare idag, fick recept på en till medicin... Jag lider utav paranoia. Kul. Fick en medicin för det dårå. Äter nu 3 st mediciner. Jag har inte ens fyllt 17 än...... Inte ok. Kommer sluta som en jävla tabletthora. Stackars mamma, hon är jätteorolig. "Det är ju väldigt starka mediciner det där..." Så söt. Älskar min fina mamma. Nu ska jag äta något, ashungrig. Efter det vet jag fan, sova ska jag iallafall inte göra. Btw.... Man åldras när man inte sover. Alltså, om du har sömnproblem och knappt sover så blir din hjärna äldre. Vet inte men hjärnan åldras några år..... Weirdo. Undrar hur gammal jag är vid det här laget.... Ha-ha. Jag är fan arg konstant. Aggressionsproblem? Nej, det räcker med problem. Jag orkar inte mer. Dåliga tider. Jag behöver sommarlov. Och massa annat. Ångest. Aldrig nöjd med något. Stick dra försvinn hatar allt och alla fuck my life hatar mitt liv. Jag måste ha en bebis. Ska skaffa en liten knubbis. Då kommer allt bli bra. Ja, jag är faktiskt fullt seriös. Och ja, jag vet att jag är helt jävla efterbliven men jag kan inte rå för det. Tack å hej, ät en tjej.
Ser ut som ett fakesmile men det var faktiskt äkta. Här var jag glad... </3
Orkar inte leva. Kom till mamma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: