They keep me thinking that we almost had it all.

Har städat köket och vardagsrummet, duktig tjej! Tog en liten paus nu för att plugga. Min syster och hennes pojkvän lagar middag nu, piroger (vegetariska) då min syster är vegetarian. Det smakar faktiskt nästan likadant som vanliga! Gott är det iallafall. Lina är på bio med sin mor och lillebror nu, ha det så kulT. Efter middagen ska min syster och hennes pojkvän gå på bio, hoppas Lina hinner komma ungefär när de går så att jag slipper vara ensam... Hihi. Ikväll ska vi plugga, plugga plugga! Plugga galet. Jag har två prov imorgon, tur att jag redan kan det mesta.. Ska repetera lite bara. Jag är stolt över mig själv :) känner att det kommer gå extremt bra på båda proven! Underbart. Längesen jag kände så. Yayaaaa, ska käka middag nu. PoK



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: