Sjukling.

Fyfan. Min hals blir bara sämre och sämre. Igår natt fick jag en attack och började hosta som ett as. Hostade tills jag inte kunde andas. Helt sjukt. Jag sov jättedjupt, och helt plötsligt så vaknade jag upp och börja hosta ihjäl mig liksom? What the fudge... Nu ligger jag i min säng och dricker te. Lever på soppa och te nu, kan inte äta mat. Fan... Gick ut på en promenad med Julia och Adina igår, vi gick ner till Årstaviken och sedan satte vi oss på en brygga och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var skönt men frös ju ihjäl mig, det kanske är därför jag mår som jag mår nu? Jävla iddi. Jag är så dum. Dum aaaav diiiiig, säg bara till näääär vaaar huuuuuur. Haha, troett tjej. Fuck, mitt te har svalnat... Måste koka nytt. På tal om ingenting, gillar att både jag och Jade är sjuka. Aja. Smell u later!


Finis-Rana och jag. Love you bro!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: