Så halv, så ful, så grann, men åh så sann.

Orkar egentligen inte skriva, men tyckte det blev så tomt från mig så...
Tänk på en kille och fyll i..



Är han i din ålder? Ne

Är han lång? Ja det tycker jag

Är han mogen? Jadå

Är han söt? Han har väl sina stunder

Är han oschysst? Ibland

Är han snäll? Kan diskuteras

Är han din pojkvän?: Hahaha! Nej.

Kan du säga allt till honom? Nej

Är han lätt att dela skratt med? Ja

Är han mobbad? Ganska

Är han blyg? Ne

Har han gjort dig ledsen? Ja

Kan du prata med honom om du är ledsen? Nej

Kan ni dela glädje tillsammans? Ja det kan vi väl

Har du varit arg på honom? Yes

Har du skrikit på honom? Nej

Har du kramat honom mer än tio gånger på en dag? Kanske, inte så att jag räknat

Har du tyckt att han har varit jobbig? Ja

Tycker han att du är snäll? Fråga inte mig

Brukar du tänka på honom? Ja

Brukar du sakna honom? Ibland

Brukar du fälla en tår för honom? Det beror väl på

Tycker du om denna killen mer än en kompis? Det beror väl på

Kommer han att lista ut att de är om honom? Nej det tror jag inte

Gissa om det är du ....
- Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: