Om jag ger dig mina tårar, men är stark när du är svag.

Så jävla seg dag. Drog till skolan bara för att skriva Nationella, ovärt. Har asont i halsen, typ dör. Inget hjälper heller... Åt sushi för ett tag sen men det smakade skit. Jävla hals. Hoppas det går över tills imorgon... Iallafall till helgen. Imorgon har vi prov i Småföretagande, weho. Jag kan det man måste kunna för att få VG & MVG men inte det man måste kunna för att få G, haha... Det är så många begrepp man måste kunna så jag blandar ihop alla. Ska försöka lära mig alla nu. Det borde inte vara så svårt. Jag får ångest av vädret. Vad är det här? Seriöst... Inte OK. I helgen och nästa vecka ska det dock bli lite finare, enligt min mamma. Det är niiiz. Jag är uttråkad fast jag orkar inte göra något????? Skit irri. Ska försöka plugga. Kul.......


lovisa
PUBLICERAT: 2011-05-05, 09:21:16 | URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Hej vad ska du hitta på denna torsdag?:)



Ville bara tipsa dig om en tävling jag har där du kan vinna en helt valfri vara från www.brandsinfashion.com

du kan välja allt mellan badmode,skor,väskor,smycken,jackor,plånböcker och mycket mer! av märken som chanel,dior,ed hardy mm.

Är du nyfiken på tävlingen?

klicka här så kommer du till inlägget:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: