Make them wonder why you're still smiling

Cha cha bloggen. Är sjuk. Febrik. Snorig. Usch. En äkta snoris! Yaaaa! Hade prov idag men jag kunde inte resa mig upp imorse, helt svag i hela kroppen. Kröp till köket för att ta en Ipren. Sen har jag sovit, drömmer så jävla sjuka drömmar när jag är sjuk. Igår var jag med i en maffia. Idag var jag instängd med massa människor. Men jag är så jävla grym så jag rymde till Italien. HAHAHAHA! Nu är jag jätteflummig. Har druckit massa vatten och ätit lite godis. Ska till Snaps för jag måste få i mig någon form av näring.
  Christin kommer bli sjukt lack för att jag inte gick till skolan. Hoppas du förstår...

KAN DET BLI FINT JÄVLA VÄDER NÅGON JÄVLA GÅNG!?!



- How do I tell you that you're the one I want to fall in love with?
 


Oskar
PUBLICERAT: 2011-05-05, 11:39:27 | URL: http://osskie.se

gå till skolan din mupp!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: