Life's a bitch, then you die

Dålig på att updatera... Var på Gröna Lund med de allra bästa igår, sjukt kul var det! Bilder kommer sen någon gång, eftersom att jag inte har tid just nu.
Efter Gröna Lund åkte jag, Lina och Ada till Snaps och väntade till tolvslaget för att Lina fyllde 18. Vi söp ner henne ganska ordentligt. Haha! Älskade vännen. Grattis!
Sov som en kung inatt! Så underbart! Jag var i skolan och gjorde klart min uppgift som skulle vara inlämnad idag. Så jävla skönt!! Imorgon är det Summergames i skolan och våran klass ska vinna hela skiten! Kör bara! Sen åker jag till Finland och firar min sysslings student! YÄYÄ! Glömma Sverige för ett tag, det ska bli skönt. AZUM!
Nu ska jag tvätta och städa och packa. Sen ska jag träffa Babak!
- Jag har mitt huvud över ytan, jag kan andas lugnt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: