Hangover.

Tjenis penis. Sitter hemma hos Lina och ser på TV medan Lina fönar håret. Någon skön komedi på TV just nu, eller det är en b-film men ändå, det funkar. Snart ska jag börja röra mig hemåt, måste verkligen plugga ikväll. Igår var jag med Lina, Alma och Jenoa. Började med att jag och Lina drog hem till Jenoa, där Alma och Jenoa fixade sig lite. Efter det drog vi till Hornstull för lite buisness, och där förstördes min kväll lite halvt, men det löste sig. Blev väldigt irriterad på en kille som är efterbliven. Jaja, efter det drog vi till Sumpan på "krök", ganska chill var det. Efter några timmar drog vi hem till Michel som hade efterpärla, fast de flesta hade redan däckat när vi kom dit... Vi var där i kanske en timme, och sedan drog vi oss hemåt. Jag och Lina kom hem vid 5 på morgonen ungefär. Lina slängde sig i sängen på dirren medan jag satt uppe vid datorn haha. Sjukt att jag var så pigg. Vid 6 gav jag upp och gick och la mig brevid Lina, hihi. Idag har vi inte gjort ett piss. Lagat mat, degat, tagit en powernap, gått och handlat bakissnacks osv. Typisk söndag. Lägger upp bilder från gårkvällen när jag kommit hem. Puss sålänge!


Snyggisar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: