Åt helvete med skolan.

Sitter/ligger i min säng med datan i knäet och söker efter killnamn på internet. Jag vill ha en bebis. Jag vill ha tre bebisar. Två pojkar och en flicka. Jag vill ha det nu. Jag mår inte särskilt bra, kanske märks. Jag är lite psykiskt störd men det vet redan alla så det är lugnt. Jag ska ha barn nu. Jag orkar inte mer. Måste ha barn. Jag borde fan söka hjälp. Klarar inte av att se bebisar. Idag såg jag sammanlagt typ 10 bebisar. Det var väldigt jobbigt. Jag får damp inombords när jag ser en bebis. Haha, jag är fan inte normal. Nej, jag måste ha en bebis. Nunununu. Eller egentligen måste jag göra min kompletteringsuppgift om lagar och regler i näthandel nu, men det orkar jag inte. Jag måste hitta två perfekta killnamn. Sen kan jag plugga. Vet redan vad min flicka ska heta, om jag får en. Fan vad jag är efterbliven.... Omg. Hejdå...........
Ögonen. Jag dör.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: