Someday, you will miss me

Det bara är så ibland. Nu när solen är framme så är jag mycket gladare, varför jag mår lite dåligt nu vet jag inte. Det hör till åldern. Det ska vara så, och jag är absolut inte ensam. Men det är jobbigt. Jag vill vara glad men istället är jag förvirrad. Allt idag har bara varit för mycket. För många tankar i huvudet som bara går runt. Vad händer? Jag vill förändra mig men jag vet inte hur man gör. Jag vill bli bättre, men det går inte för hur jag än gör så faller jag alltid tillbaka till den jag är. Alla känslor bara ramlar ur mig. Men det är en ny dag imorgon. Hoppas det är soligt...
Det är som att jag inte finns just nu, just idag. Som att jag är helt osynlig. Det är faktiskt skönt, ibland. För när jag väl syns så ser du allt förutom det bra. Jag vill vara perfekt i dina ögon.
Kolla djupt in i mina ögon och berätta vad du ser.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: