Jag vill ha dig för gamla tiders skull.

Idag har jag och mamma städat ena badrummet. Passade på när vi ändå hade tömt hela rummet, hade ju målare här för någon dag sen som målade vårt tak. Det var ju inte särskilt cleant bakom badkaret kan jag säga... Fy fan. Äckligaste jag gjort i hela mitt liv. Tjänade lite cash i alla fall. Fattar inte varför vi ska behöva göra det själva? Mamma är konstig... Hon tycker att vi kan städa själva. Men när våra fönster behöver putsas, då ringer hon någon som kommer och putsar våra fönster. Fattar inte. Fönster tycker jag att man kan putsa själv. Nej, min mamma är konstig. Men jag ska inte klaga. Pengar är alltid bra att ha liksom. Träffade precis Lina en snabbis. Vi drog till ringen och kollade på skor. Hittade ett par asballa skor, men de var lite för dyra. Måste börja jobba.... Ska söka jobb på söndag, så det är niz. Hoppas att man får ett jobb bara. Jajaja, nog om det. I kväll vet jag inte om det blir fest eller chillnani. Vi får se. Jag kan inte sluta tänka på sommar. Sommar, sommar, sommar. Det enda som snurrar runt i mitt huvud. Borde egentligen inte tänka så mycket. Jag längtar, och har så mycket förhoppningar. Det är inte bra. Man ska inte ha förhoppningar. Bara för att jag aldrig har haft en bra sommar. Eller jo, förra sommaren var underbart bra. Men jag vill att den här sommaren ska bli bättre. Hoppas. Tror. Vill. Ska. Ja. Haha, orkar inte. På söndag ska jag sola och bli smygneger. Har fortfarande färg sen sist jag solade men jag vill bli ännu brunare. Aja, ingen bryr sig om jag är vit, svart, rosa eller gul. Det här inlägget blev ju inte alls kort. Borde avsluta här. Uppdaterar senare. Puss på alla gulliga människor som läser våran dåliga blogg.


Ta mig tillbaka.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: