Hey, you look kinda cute!

Tjo bloggiz. Ligger i min säng och chillar. Ovanligt? Nei. Imorgon har vi matteprov fucka ur kör ba. Måste repetera lite men annars är det niz. Kan typ allt, grym som man är. Jag orkar inte skriva men någon måste ju... Vaknade en timma för tidigt idag, Hade tandläkartid kl 08.50 men jag fick för mig att det var kl 07.50... Så jag kom alltså dit en timme för tidigt. Som tur var så var min tandläkare ledig när jag kom dit så jag fick tid då istället. Ganska skönt må jag säga. Drog hem för att sova lite till. Fan vad skönt tänkte jag. Sen ringer Lina och väcker mig. Tack älskling för att jag fick sova <3 Kunde självklart inte somna om efter att vi hade pratat i tele så jag drog upp och fixade mig osv. Det var ändå rätt skönt att ha mycket tid på sig. Nu ska jag börja med matten. Den här gången lovar jag. (Varje gång jag skriver här/säger till någon att jag ska plugga så gör jag det aldrig, men nu jävlar.)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: