In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on.

Hejhopp. Försov mig idag, typiskt... Hade iof bara "klassens dag" idag, men ändå. Mindre lyckad dag igår, förstår inte vad som hände... Var på jättebra humör först och sen vände det helt plötsligt. Jobbigt läge. Aja, nu är det helt ok. Min älskade mamma kom hem i måndags natt, saknat min lilla bulle. Så skönt när bara jag och mamma är hemma nu, längesen vi var ensamma med varandra. Hon kom iallafallllll hem med en liten resväska till mig som var fylld med saker hihi. Ett par converse (likadana som jag hade förut som blev snodda..), ett par svarta ballerinaskor, två stycken tröjor och massa småsaker. Nääz. Fan jag trodde att det var tisdag idag, men det är ju onsdag... Missade säsongens sista avsnitt av Desperate Housewives. Kill me. Måste se på repriset... Aja. Nu pratar jag med Lina i telefon medan hon shoppar haha, söte. Ska möta upp sötnosen snart och luncha. Wehå. Orkar inte skriva mer. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadaöthhhhhhhgdeyeye. Hei, heido.
Lite bilder från gårdagen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: