I need you to need me back

Förlåt så hemskt mycket för den dåliga updateringen!
Var ju på fest i Torsdags, sjukt jävla kul. Ada följde ju då med mig och sov hos mig. Vi åkte Taxi från Karlaplan till T-centralen, gick in på Seven Eleven och köpte korv och hade sjukt kul. Vi bestämde oss för att ta en liten promenix hem från T-centralen eftersom att tågen hade slutat gå och "badade" i fontänen i kungsängen. Vi träffade Babak och massa fler, Babak och Danne följde oss hem dåra.
Fredagen firade jag, Nicole, Jane, Johanna, Ronja och Camilla midsommar hos Jane i Kungsängen. Riktigt trevligt med middag och hela köret. Vi drog oss vidare till Snaps och dansade som idioter. NIZ! Åkte hem och sov hos Nicole.
Lördagen spenderade jag med Nicole, vi gick på promenad och träffade några gamla klasskompisar till mig, vilket var sjukt kul. Efter det gick jag och jobbade på Snaps. Kom hem för ett tag sen och ska kolla på film all by myself. Skönt.
Lite bilder från midsommarfirandet kommer här:
- Been there, done that.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: