I'm surrounded by idiots

Helt galen kväll!
Efter gymmet hoppade jag in i duschen och sen efter det låg jag bara i sängen eftersom att alla var torrbollar och ville inte parta... Nicole smsade mig och frågade om vi skulle fika, så självklart ville jag det! Vi åkte in till Alberts och satt där till halv två på natten och drack varm oboy, eller ja, jag gjorde det och vräkte i mig chokladboll efter brownie. Tjock som jag är... Senare åkte vi till Snaps eftersom att Nicole ville ha öl och jag behövde hämta min hjälm, då ringer min gamla arbetskompis från Seven Eleven och frågar om dom kan komma in, självklart så tyckte jag att dom kunde det!
Jag och Nicole stod där och pratade om allt mellan himmel och jord, sen smsar Malin mig om jag vill följa med på efterfest (min gamla arbetskompis). Självklart ville jag det!
Kortfattat: Bråk utanför Snaps, poliser, taxi till Högdalen, peruker, "Jag har aldrig", dildos och taxi till Skanstull. Jag och Nicole köpte korv på Sleven och satt i min port klockan sex på morgonen och vräkte i oss. Haha! Nu borde jag verkligen sova, värsting bibel det blev, tack till er som orkar läsa!
- She should keep in mind, there is nothing I do better than revenge.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: