This world is mad

Förlåt för den dåliga updateringen, har inte varit hemma. Jobbade igår på kvällen, träffade mamma en sväng innan. Carlings var där och jag spelade för dom, udda men ja. Matilda satt med mig hela kvällen och mamma, mormor och Binci kom och hälsade på en sväng. Bytte om snabbt och efter jobbet var det mot Solna, skulle till Nicoles kompis Ronja som bor precis bredvid Matilda. Jag och Matilda tog med oss Jane från Snaps som en liten överraskning till Nicole. Vi gick senare till Max och åt och sen gick jag och Matilda hem till Matilda för att sova.
Vi ska baka snart, mitt i natten, sen ska vi väl bara kolla på TV och tjocka oss.
Min sexiga utefitta till Solna Centrum idag... Jag älskar rosa!


- You know when you're in love when you have to convince yourself that you're not.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: