Don't be surprised when I disappear

Hello! Har varit med Jane idag och köpt lite presenter till syster! Ikväll blir det att fira, jobbar om en timma! YÄÄY! Eller?

Hur bor du: Jag bor bra
Brukar du komma i tid: Jag kommer när jag vill
Hur lång är du: 1,67
Kan du laga mat: Ibland
Vad jobbar du med/pluggar du: Jensen Södra
Vad har du på dig just nu: Kläder
Har du någon fobi: Att bli levande begravd och spindlar
Hade du en bra kväll igår: Jaa
Vilket är ditt senaste inköp: Kebabrulle!
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Mobilen
Vem snackade du med senast: Jane!
Varm favoritdricka: Varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola
Alkoholhaltig favoritdricka: Olika, beror på.
När gjorde du senast något riktigt dumt: För cirka tre minuter sen...
Saknar du någon just nu: Japp
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Testa?
Någon jag stör mig på: Många
Intressen: Killar
Senaste person du kramade: Jane
Senaste person du ringde: Pappa
Senaste person som ringde dig: Pappa
Vad drack du senast: Cola
Vill du ha barn: Det tror jag väl
Längtar du till din nästa födelsedag: Jo
Har rakat dina ben någon gång: Absolut inte, gillar när mina ben är håriga!
Är du sugen på något nu: Ja
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 1-14368276489921
Använder du hudkräm: Oftast
Attraheras du av män med skägg: ne
Micro-pop eller poppa själv: Micro
Brukar du baka: Nej
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jodå
Vilken låt lyssnade du senast på: Någon okänd
Har någon annan sovit i din säng inatt: Inte vad jag vet
Vad tycker du är äckligt: Killar som ligger runt
Har du pengar på mobilen: Ja
- We all tried to grow up too fast.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: