If you never chase your dreams, you'll never catch them.

Morning peeps! Orkar inte berätta om igår, hände inte särskilt mycket. Idag vet jag fan vad som ska göras. Kanske ska packa lite? Har inte tid imorgon, tvek på om jag hinner på onsdag och på torsdag morgon åker jag ju. Yeessss, som jag har längtat! Är förjävla taggad. Inte ok. Har varit det sedan jag fick redA på att vi skulle åka. Gaaaaahhhhhh. Nu måste jag frulla (käka frulle ;PpPpP). Jag har inte ätit ordentligt på en vecka nu, förstår inte vad det är som händer med mig... Har varit yr, kännt mig groggy och så fort jag stoppat något i munnen så har jag kännt att jag måste spy. Hjälp? Igår kväll när jag kom hem kunde jag dock äta. Mat har fan aldrig smakat så bra som det gjorde då, haha. Jag kan verkligen inte äta på dagen när det är sommar... Uäk. Nu ska jag tvinga i mig frukost. Får se hur det går... Puzz vi hörezz.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: