Merde!

133 tonårsfrågor

- 4 questions about relationship
är du singel? yes
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? nej
Hur många har du varit kär i? Två
Är du kär just nu? Det går inte att vara kär i svin

- Elva frågor om dig själv
Namn ? Jade
När fyller du år? 24 oktober
Några piercingar? öron
Vad har du på dig just nu ? inget alls, haha!
Vilken årstid är bäst? Sommar.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Att man lyckas vakna upp...
Vad tycker du mest om hos dig själv? Pass
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Det beror på
Vem isf? Din mamma

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Ingen vet allt, men Babak vet mycket
Vem är den roligaste av dina vänner? Jag!
Vem är snyggast av dina vänner? Får jag välja mig själv igen?
Vem är mest partyprisse? Nicole
Vem är den du helst har filmkväll med? Alla samtidigt!
Vem av dina vänner är mest "evil"? Matilda!
Är det bara jag eller var det här bara sex frågor?

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Alla står mig lika nära
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja
Vem är farligast i din familj? Bianca
Vem ser roligast ut i din familj? Bianca
Vem är coolast? Jag
Har ni något husdjur? Bianca!
Mest gemensamt med? lite av varje 
Underhållningen? Mammas släkt
Roligaste kvällen med familjen? Vet inte

- 10 frågor om idag
Vad har du gjort? Duschat
Vad ska du göra? Gå på bio!
Har du gjort något dåligt idag? Hihihihi!
Har du duschat idag? Trög eller?
Är du trött nu? Nej
Går du i skolan? Sommaaaaaaarloooov
Har du varit i skolan idag? nej

- ANNAT
Hur mår du just nu? PASS!
Har du piercat dig? Ja
Är du hungrig nu? Magen säger mat...
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bdb, fb, bloggen, weheartit

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Ada
Vem ringde du senast? Babak
Vem sms:a till dig senast? Pappa
Vem sms:a du till senast? Pappa

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? I söndags
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Igår

- ÖVRIGT
Gillar du punk? helt ok ,
Har du sminkat dig idag? nej

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? yes
Vilket är ditt favoritband/artist? har många!

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? Ja
Har du fler än 3 jeans? Ja
Har du fler än 5 tröjor ? Ja

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Ja
Använder du wax? Nej
Använder du ögonskugga? - Ytterst sällan
Använder du kajal? - ja
Använder du hårspray? - sällan!
Använder du volymspray? - nej
Använder du mousse? - sällan
Använder du deodorant? Ja
Använder du skinspray? - öhm nej?
Använder du läppglans/läppstift? - yes
Använder du brunkräm? nej
Använder du rouge? - ibland
Uppsatt hår eller utsläppt? Utsläppt
Plattar/lockar du håret varje dag? - oftast!
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Nej

- KÄRLEK:
Är du kär just nu? Nej jag har inte hunnit med det sen förra gången den här dumma skiten frågade...
Har du kysst någon idag? kanske
Har du ett förhållande? nej
Är du romantisk? - haha jag vet inte!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej, jag vill inte ha rester
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? beror på.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej
Vem sov du senast bredvid? Jag minns inte...
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? Nej
Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 19 och 25 tror jag
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Har inga syskon
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? verkligen inte!

- Even shit sounds better in french.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: