Hemma!

Vet inte vad jag ska säga... Peace & Love var det bästa någonsin. Den bästa veckan i mitt liv! Fick se Deadmau5, Rebecca & Fiona, Style of Eye, Håkan, Teddybears, Volbeat, 30 Seconds to Mars och kanske någon mer, kommer inte ihåg hehe. Missade tyvärr Petter, Timbuktu och Veronica Maggio som jag hemskt gärna ville se... Jaja. Deadmau5 var det sjukaste jag varit med om. Finner inga ord för hur grym han var. Jag är meganöjd. Synd dock att Sanna gjorde illa sitt ben på något konstigt vis och inte kunde gå trots att hon fick kryckor. Lillen... Det var mindre kul att gå på spelningar när hon fick ligga i tältet under tiden.. :( Jag vet inte vad jag ska skriva mer, är fortfarande i extas. Lägger upp lite bilder i ett nytt inlägg! Ska försöka lägga upp några filmklipp också. PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: