Have you ever confused a dream with life?

Nicole skulle varit här för en halvtimme sen men hon försov sig, trodde det skulle bli jag som skulle försova mig. Hehe, kanske blivit bättre på att somna och på att vakna. Man vaknar ju av att det blir så jävla kvavt i mitt rum, vågar inte ha fönstret öppet för jag bor på bottenvångingen och vem som helst kan bara titta in, för mitt fönster börjar där marken börjar, inte kul alls. Längtar tills jag flyttar! Inte långt kvar!
Får se om det blir parkhäng eller om det blir bio ikväll... Inte säker alls. Får se vad Jane bestämmer sig för.
En sak har jag alltid undrat? Varför ska killar envisas om att betala bion? Första och kanske andra gången är okej, jag kan förstå det, men alla andra gånger? Sjukt jobbigt, blir bara aldelles irriterad och nervös, svettig. Usch. Vilka problem jag har...
- Person you love is 72,8% water.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: