Fake is the new trend and everyone seems to be in style

Jag har varit med dom bästa på Snaps ikväll. Helt underbart. Innan det var jag med världens bästa Janne och satt och mös på en filt medan vi spelade kort och åt gott.
Kom och tänka på en sak på Snaps idag. Alla kommer fram till mig och säger: "Ja, men är inte du chefens dotter?" "Du är väl Pascals dotter?".
Jag kommer att skjuta nästa person i huvudet som säger så. Får ryck! Jag har ett namn och vet ni vad? JAG HAR EN EGEN PERSONLIGHET!! Är det inte fantastiskt? Jomen visst är det de. Inte många som visste faktiskt så jag tänkte uppmärksamma alla om det.
Annars mår jag bra. Åker till Turkland imorgon! Hinner jag inte skriva innan så får ni ha det så bra, den som får ett vykort av mig är bäst! Natti peepZzzZzzzz!

- Treat me like a princess, fuck me like a whore!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: