Diamonds in the sky.

Hello there. Har fortfarande lika tråkigt som förut. Har packat lite, vilket känns skönt. Jag vill ut och göra stan osäker. Jag vill busa, men jag kan inte. FUCK vad jag hatar mitt liv just nu. Jag får snart psykbryt, helt seriöst. Ska försöka lugna mig med lite fler GG-avsnitt. Börjar nästan tröttna... Kanske ska börja se på någon annan serie nu? Hm... Men who the fuck cares? Nobody. Ingen vill veta vad fan jag ser på för serie. Bra att jag börjar bli arg på mig själv nu också, som att det inte räcker med att jag hatar alla andra. Fan, det går inge bra för mig just nu... Obror. Orkar inte skriva något, fast samtidigt känns det som att jag vill skriva ett inlägg på 9 miljarder ord. Det finns en jävla massa saker jag vill skriva om här men tyvärr så kan jag inte göra det. Ånghezt. Panik. Dödödödö. Ok, det räcker nu. Detta inlägg kommer gå överstyr om jag inte slutar skriva nu. Hej. Då.
Snigg bryd.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: