Dag 8.

Hellooooooooooo. Kom precis ut ur duschen, fy fan. Det är svinigt varmt här... Man kan fan inte gå ut vid den här tiden. Klockan är 13.00 här. Blä. Igår hände inte så mycket, vi kollade affärer på Fulton St (tror jag?) och Pier 17. Hittade en kofta på A&F som jag blev kär i, men självklart så fanns inte min storlek.. Suck. Hittade iallafall lite mumsiga underkläder på Victoria's Secret, yumyum. Efter shoppingen drog vi en kina middag som var asgod och sedan dansade vi lite vid någon strand klubb hahaha... Får panik på min mammas mini-data som vi tog med oss... Jag kan inte överföra bilder från min iPhone pga att datorn är extremt efterbliven. Eller om jag lägger upp dem på Facebook går det, men jag vill inte lägga upp alla bilder på Facebook... Gaaaaaahh, inläggen blir ju svintråkiga utan bilder.. Aja, får lägga upp alla bilder när jag kommit hem istället! Idag vet jag inte vad vi ska göra, känns skönt att inte ha något planerat. Nu ska jag äta avocado och glo på Grey's Anatomy. Latero


Linn
PUBLICERAT: 2011-07-22, 20:01:43 | URL: http://linnhahne.myshowroom.se

Fin blogg!

Kika gärna in och delta i "veckans blogg" tävlingen som håller på just nu i min blogg. Genom att bara kommentera "jag är med" så kan du ju ha chansen till några fler läsare iaf :-D hihi..

Kram

direktlänk: http://linnhahne.myshowroom.se/veckans-blogg-vinnarna-2/#comment



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: