Dag 7.

Hey bloggis. Orkade inte blogga igår hehe. I förrigår köpte jag en blå väska och blev av med min RayBan-oskuld. Väskan var på fet rea och jag har lovat mig själv att köpa lite annorlunda saker så jag slog till. RayBans hade jag bestämt innan vi åkte att jag skulle köpa. Igår köpte jag en Juicy Couture-ysiströja och en långklänning från Romeo & Juliet Couture. Det enda jag behöver nu är att hitta något på Abercrombie & itch och köpa snygga underkläder från Victoria's Secret, sen är jag nöjd med shoppingen. Eller inte riktigt, men nästan... Haha, mamma börjar bli trött på att jag vill shoppa varenda dag men man kan inte göra något annat för att det är så varmt... Butikerna har fläktar och sånt så det är nice. Man kan fan inte vara ute, igår var det ca 35+. Fy fan. På fredag ska det týdligen bli 40+, jag kommer dö. Okej om man var i t.ex. Los Angeles eller typ Miami, då kan man ligga på stranden och dö lite. New York i denna värme funkar fan inte. Aja ska inte klaga hehe. Idag har jag ingen aning om vad vi ska göra. Orkar inte skriva mer, ska in i duschen. Puzzz



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: