Dag 5.

Hey peeps. Sitter i vår lägenhet nu och bara tar det lugnt. Käka precis frukost/lunch, är proppmätt... Här är klockan ca 11 så dagen har typ inte börjat än hehe. Idag ska vi shoppa loss, iiiiiiiiih!! Första och andra dagen hann jag köpa ett par jeans, ett par jeansshorts, en skjorta, en kofta, en blus, ett linne, ett nagellack, en parfym och två skal till min iPhone. Typ det. Idag ska jag köpa en jävla massa kläder. GAHHHHHH. Vi har redan hunnit göra av med rätt så mycket pengar och vi har fortfarande 9 dagar kvar här, hur fan ska det gå? Hm....... Nu ska jag börja fixa mig lite och sen ska vi ut. TTYL!

Lite bilder som jag har tagit med min iPhone!





Jag. Älskar. Denna. Stad.


Sofia - Mode, foto & personligt
PUBLICERAT: 2011-07-18, 17:32:31 | URL: http://smnmode.blogg.se/

haha, lite mer godkväll nu för mig iaf :)

sovit gott?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: