Dag 13(?)

Världens kaos-dag... Började dagen med shopping på Zara, sedan drog vi vidare till någon affär som liknade Designtorget där vi hittade massa häftiga saker, älska. När vi kom ut från affären började jag må extremt dåligt. Magen var så svullen så jag kunde inte gå, det började göra ont i lungorna och mitt huvud kändes som en tegelsten. Var jävligt nära på att svimma men efter en banan och lite vatten så blev det bra igen, haha. Några meter senare började jag dock må dåligt igen, men jag kämpade på. Krigare. Lyckades ta mig till Hollister där jag köpte världens sötaste topp/blus och tog en bild med världens snyggaste Hollister-modell/megahunk/drömprins. Fick ta på hans magrutor hehe, och han skrev upp sitt namn på min iPhone så att jag skulle kunna adda honom på Facebook för han ville det. Åh, dör................... I'm in löve. Efter det så drog vi till Friday's och käkade asgod mat. Efter maten drog vi vidare till Macy's där mamma skulle köpa en resväska. Vi hittade en asbra, assnygg från Calvin Klein som vi köpte dirrrrrr. Efter Macy's drog vi till Pier 17 där jag skulle kolla om jag kunde byta min Abercrombie & Fitch kofta som jag köpte, eftersom att jag såg att det var ett litet hål i ärmen på den... Men själklart så fanns det inga kvar. Typiskt. Jag och mamma som hade krigat dit i spöregn. För en jävla tröja. typiskt mig. Juste förresten, det är limited edition-koftan som jag skrev om förut. Hittade den tillslut hehe, i fel färg men det sket jag fullständigt i. Hoppas inte att jag har skrivit om det här innan för det skulle ju vara ganska onödigt. Va? Aja. Fan, jag är helt lost i skallen. Jävlar vilket inlägg. Nödvändigt att jag berättar om varenda affär jag går in i. Nu ska jag läsa min sketna bok och dricka te. Imorgon är sista dagen, åker på torsdag. Fuck, vad jag kommer sakna denna underbara stad.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: