BILD BOMB!

Förlåt för den dåliga updateringen, men igår så var vi på ett ställe som heter "Linnanmäki", översatt på svenska blir det Slott bärget, typ. Nu undrar ni säkert: Vem döper ett tivoli till det? Ja vem fan döper ett tivoli till Gröna Lund? Logiskt? Nää. Sjukt kul var det! Lite bilder kommer. Saknar alla där hemma, ni vet vilka ni är. Åker imorgon så när jag kommit över gränsen vet jag vem den första jag ska ringa till blir. YÄY! Måste prata med Adis också eftersom att jag gjort en del sjuka grejer som inte kan skrivas upp här. Ni skulle förmodligen få ont i ögonen, andra skulle inte förvånas, fast bara dom som känner mig. Hehe. Har filosoferat en del, men har inte tid att skriva mina filosofier här just nu, men det kommer snart, so keep on reading!
Begravningen idag, mycket tårar, trodde inte att jag skulle gråta alls.

Årets första dopp dåra!

SESSI!!

Eh ja...


Så här sover jag...

Begravningen

Udda släkt. LUV IT!

- Look like Barbie, smoke like Mariley.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: