Apa

Förlåt Pagge, men jag har PMS (som vanligt) och det är därför jag klagar på allt. Igår regnade det, förjävla skönt. Jag FRÖS, okej?! Jag. Frös. Fan vad skönt det var. Eftersom att regnade så gick vi runt på Macy's som är ett varuhus med flera våningar, typ NK. Hittade en tröja från Calvin Klein och en tröja och ett linne från Tommy Hilfiger. Det är så sjukt billigt här så jag dör. Rea också.. Mamma hittade en blus och en klänning som hon nu är helt förälskad i. Båda nöjda, bra. Vi hann dock bara kolla igenom 1 våning, hehe... Idag ska vi dit igen och kolla andra våningar och köpa en till resväska. Har redan en extra som är fylld. :pPp Idag är sista shoppingdagen och mamma fick sin lön imorse så idag, ja då jävlar ska alla butiker tömmas. Synd bara att jag mår skit och har en svullen mage som gör stört ont. Den här äckliga fuktigheten och värmen förvirrar min stackars livmoder som tror att jag ska ha mens nu när jag egentligen ska ha det om drygt 2 veckor. Älska. Uäk, euw, tvi. Nu ska jag ut och shoppa mig lycklig. Hoppas det regnar och åskar och snöar (vadå, inte helt omöjligt..) i Stockholm. Kyss (min röv).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: