wazza

Fortfarande sjuk. Så jävla segt. Det är fredag idag, och jag ska ligga hemma i min säng och dö. Kul. Skulle egentligen haft värsta myspys kvällen med Lina men det kommer antagligen inte bli av, då jag är sjuk. Men om jag mår bättre ikväll så kör viiiiiiii. Okej Lina?!?!?! Nu kollar jag på resor hehe. Pallar inte det här landet och vädret just nu. Jag behöver komma bort. Bort från all skit. Om jag hittar något bra & billigt så drar jag helt seriöst. Bangar inte 1 sek. Fast jag har i och för sig inga pengar... Fan. Hej mamma. Heh. Okej, jag vet inte ens hur man bokar en resa. Vet inte vart jag vill åka eller nånting... Fan, skiter i det här. Ska nog kolla efter bikinis och sommarkläder på nätet istället. Hihi. Heido


Sommaaaaaaar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: