Wanna be on top?

Hallå! Nyår med Ada var helt otrolig! Började med middag på Snaps, sen åkte jag och Ada hem för att korka upp lite skumpa. Och vi firade tolvslaget utanför Metro. Vi drog till Tyresö på världens fest! För att inte misstolka min status måste ni höra hela storyn. Alla känner till vilken låt dom har på Top Model serien, den som inte gör det kommer aldrig förstå..
Jag och Ada kommer in och ska hälsa på två killar som våran vän Mark kände och tyckte vi skulle lära känna. Ada börjar att presentera sig sen presenterar jag mig.
Random kille nr 1: Jane som i Tarzan?, frågar han lite förvånat.
Jag: Nej, Jade med D.
Mark: Som Top Model!
Jag: Eller porrstjärnor...
Mark: Ja, jag är lite gay som kollar på Top Model...
Random kille nr 2: Wanna be on top?, säger han med lite bögig röst.
Så jävla sköna!
Ada söp bort skorna haha! Någon hade tagit dom och hon vart skit lack, då sa jag men ta någon annans skor då? Men nej, hon skulle pronto gå barfota! Raggade lite gratis taxi. Galen kväll. LOVE it!
Anledningen till att vi inte var med Jacqueline är för att jag inte är vän med henne för tillfället och det låter som att det är vi som är "The Bad Guys" vilket inte är sant eftersom att anledningen till att vi inte längre är vänner är inte mitt fel. Så att ni vet. För att när jag läste inlägget blev jag arg för det verkligen låter som att vi inte vill fira den med henne. Just good to know!
Imorgon ställs jag inför ett stort dilemma. Jag klarar allt! Tack till Christin min älskade syster-yster för att du alltid finns där med värmande ord, som alltid är sig själv och alltid är underbar! Älskar dig trots att du ryter ibland, kommer alltid älska dig. Försvinn aldrig. Utan dig är jag inget.
Och till en annan person som inte läser den här bloggen vad jag tror. Du är också helt fantastisk och jag är glad över att du är den du är. Utan dig ikväll hade jag varit förlorad. Tack för att du finns där och hjälper till! Du är bäst!
Nu ska jag nog försöka sova.
Puss!


JacquelineS
PUBLICERAT: 2011-01-02, 17:43:22 | URL: http://letthegoodtimesroll.blogg.se/

Det var inte meningen att få er låta som dåliga i mitt inlägg..

Ååh Jade, jag önskar verkligen att du skulle vilja prata med mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: