Varning för TPL-inlägg

Vaknade precis. Fy fan vad skönt, behövde verkligen sova. Jag är på sjukt dåligt humör idag igen. Kul... Orkar fan inte mer. Igår så var jag först på dåligt humör för att jag inte hade fått tillräckligt med sömn, så jag var irri hela förmiddagen. Sedan får jag reda på att min farmor är döende, inte så roligt. Sedan får jag hem min ADD-utredning. Inte heller särskilt kul. 43 sidor, varav typ mer än 30 sidor handlade om mina svagheter, min bakgrund & saker som jag har gått igenom. Inte alls kul att bli påmind om sådant liksom... Idag så vaknar jag upp trött, hängig och allmänt sur. Fick inte tillräckligt med sömn igår natt heller. I skolan får jag reda på dåliga resultat, vilket gjorde mig på ännu sämre humör. Sedan småtjaffsade jag med Adina & Julia. Missförstånd, som vanligt. Jag orkar inte mer. Jag är inget full-laddat batteri 24/7, vilket folk verkar tro. Jag pallar inte hur mycket som helst. Och jag har mina dåliga dagar. Varför förstår folk aldrig? Jag ska inte behöva berätta om allt dåligt som har hänt för att någon ska förstå. Man ska acceptera om någon mår dåligt. Inte bli sur och förvränga det jag sagt och lägga all skit på mig. Jag är trött på att det händer mig hela jävla tiden. Jag skyller inte på någon annan, men jag är så trött på att allt alltid är mitt fel. Jag kan inte tänka på allt & alla hela tiden. Jag har redan 1000 bollar i luften. Blir så jävla trött på att ens försöka när jag inte får något tillbaka. Och det jag skriver är inte till någon särskild person, utan till alla. Fan vad skönt att få skriva av sig lite. Nu ska jag gå och lägga mig en stund till, så att jag förhoppningsvis mår lite bättre tills ikväll.


f1 k00la



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: