Palla

Har inte bloggat på typ 2 dagar men har inte vart hemma plus att jag har varit ovanligt upptagen. Men nu är jag hemma och har hur mycket tid som helst på mig, hehe. Igår så lagade jag och Lina middag hemma hos henne. Skit mysigt! Sedan drog vi till Danderyds sjukhus där vi mötte upp Camilla & Eleonora, för att sedan hoppa på bussen till Yxvägen. När vi kommer fram så ser vi 3 polisbilar(?) och massa folk stå utanför huset som vi skulle till. Polisen lät inte någon komma in osv, osv. Det var kaoz. Så Eleonora & Camilla drog medan jag och Lina väntade stod kvar och snackade med några randoms. Vi väntade på Victor & company som var där inne i runt en halvtimma. Gulliga vi är. De kom i alla fall ut sen och då drog vi till bussen och vi hade precis missat bussen så vi var tvungna att vänta på nästa buss i kanske 20 min. Jätte segt. Men vi hade ändå kul. Vi sjöng bl.a. "Låna pengar" och "Missbruk beivras". Skojjjjjigt. Sen kom bussen och då hoppa vi på den dårååååå, och sen gick vi av vid Mörby och sen åkte vi hem till Alex i Telefonplan. Jätte viktig information. Hos Alex var det mycket trevligt, jarrå. Vi drack och hade kul. Vissa fick i sig lite för mycket av det goda men det var niz ändå.  Vi var där till 3 kanske, och sen drog vi vidare hem till Zack i Nacka/Sickla. Där chillade vi lite och sen så sov vi där också. Mysigt värre. Idag så har jag och Lina varit så jävla äckliga och dräggiga så det finns inte. Först drog vi till Slussen för att käka, sen drog vi hem till Lina, städade lite och sen chillade vi galet. Känner mig så jävla äcklig just nu. Fyfan. Ska ta en feting dusch och sen lägga mig. Imorgon börjar skolan igen, whoop whoop! Har längtat, fast ändå inte. Åh jävlar vilken bok det blev. Avslutar hääääär. PoK




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: