..

Jag har seriöst inte kunnat sova ordentligt på flera dagar. Somnar när det är dags att gå upp och sen sover jag hela dagen, sånt här har inte hänt mig, ever. Vet fan inte vad som händer.. Och snart börjar skolan. Jag har verkligen ingen lust att börja nu känner av att jag inte kommer klara av något.. Allt känns piss just nu.
Jag har inte gjort någonting på detta år, haft jätte många chanser att träffa folk och haft kul.
Sadim har bett mig komma på fester varje dag, och jag pratade med Julia igår för det var någon fest i närheten av där jag bor. Men jag har helt enkelt inte orkat, är för nere för att orka.
Igen lust att blogga heller egentligen, dels för att TRION är splittrad, eller jag är inte med i den längre.. "/ men av någon anledning känns det som att vi kommer hitta tillbaka till varandra. Fast det kommer nog ta väldigt lång tid.. Eftersom ingen av Ada och Jade vill prata med mig. (Ada, ist för att skicka sms o säga att du inte haft tid att höra av dig så kan du bara säga att du inte velat träffa mig, för ja fattar ju de ändå?)



Ada
PUBLICERAT: 2011-01-04, 18:10:07 | URL: http://letthegoodtimesroll.se

Jag hade faktiskt inte tid den dagen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: