Trött med stort T

Jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen... Fifän. Tråkigt i skolan idag, hände typ ingenting. Efter skolan förnyade jag mitt gymkort och sedan träffade jag Adinis. Vi pratade ut litegrann och det kändes mycket braaaa. Fett skönt. Hatar att bråka med folk hela tiden. Blöblöblööööö. I och för sig är det alltid jag som orsakar bråk typ (?) måste skärpa till mig :(. Imorgon ska jag träffa Julia, på onsdag ska jag träffa Marina. Eller jag vet inte hon svarade aldrig på mitt senaste sms jag skickade... Får kolla upp det sen. På torsdag ska jag kolla om Frida kan ses, då det var 1000 år sen vi sågs. På fredag ska jag vara barnvakt med Lina bara för att jag är så snäll. På lördag vet jag inte än, och på söndag vet jag inte heller. Rolig vecka woho yäyä. Jag är övertrött och flummig pallar inte. Ska snart äta, fett gott. Åt bara nån naturdiet choklad till lunch.......... Fan vad intressant inlägg hejdå puss och kram

Bilder från helgen:






Hahaha så jävla feta...


Anonym
PUBLICERAT: 2011-01-31, 21:43:57

Söööötnos du ska inte va barnvakt bbara för att du e snäll men för att du vill va med mig!!! Vad är ett liv utan mig liksom? Jag vet inte vågar inte testa, tur att jag aldrig kommer behöva det liksom hiihiuhii FLÖMMMM


Ada
PUBLICERAT: 2011-02-01, 08:39:39

Fan du kom på mig....... Nej jag kan inte leva utan dig. Det är faktiskt lite jobbigt..... :'(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: