Sjukling

Hey bloggis. Ligger i min säng och degar. Jag är sjuk. Omysigt. Mamma sjukanmälde mig från skolan idag, och det var första dagen då vi skulle ha "träning för verkligheten". Vi har det imorgon också men det känns inge bra att ha missat det. Jag som såg fram emot det... Verkar kul liksom. Hatar att vara sjuk, så jävla segt. Har varit det i nästan 2 månader nu. Till och från. Blä. Nu ska jag sluta klaga hihi. Igår kom min älskade syster hit på besök. Hon har ju flyttat till Berlin som jag sa för ganska längesen. Typ när vi startade den här bloggen, hehe. Har i alla fall saknat henne oändligt mycket. Vi hade inte setts på 4 månader. Det är ganska lång tid tycker jag. Hon stannar dock bara tills på Måndag, vilket är ett minus. Jag har redan planerat min helg lite smått & gott, men vill ju vara med henne innan hon åker också. Hon har i och för sig också planerat att träffa folk osv. Jajajaja, blablabla. Igår målade jag mina naglar. Det blev fransk manikyr. Är faktiskt jätte stolt då det nästan ser ut som att jag har fixat mina naglar på salong hehe. Nej inte riktigt, men det blev skit snyggt! Nu tror jag att jag ska glo på Glamourama. Kanske hörs senare ikväll, om jag orkar blogga. PoK


Så här blev naglarna! Känner mig f1 duktig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: