Music is an outburst of the soul

Fuck den här dagen, fuck allt, ikväll blir det ferrelito sen flyttar jag till mamma. KÅNAS BEARN! Hasta la vista!


Är du singel? Ja.
Är du lycklig? Just nu, nej.
Är du ledsen? Jag har mått bättre.
Är du gravid? Nej, förhoppningsvis inte...
Är du full? Nej det tycker jag inte.
Är du en cooling? Klart.
Är du från Irland? Ibland.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej!
Har du nånsin blivit sårad? Ja.
Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Japp.
Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja.
Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Yes.
Har du haft en hemlig beundrare? Om den är hemlig vet man ju inte det?
Vill du gifta dig i framtiden? Säkert.

Kärlek eller Lust
Hår eller Ögon
Katt eller Hund
Några få bästa vänner eller Flertalet "vanliga" kompisar
TV eller Internet
Coca-Cola eller Pepsi
Pengar eller lycka
Dag eller natt

Har du nånsin...

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja, förlåt mamma för att jag är ett knasbarn.
Brutit ett ben? Nej.
Gjort nåt du ångrar? Japp.
Hoppat Bungee Jump? Nej.
Ljugit för någon du tycker om? Ja.
Ätit en hel tårta? Haha ja...
Gjort bort dig offentligt? Haha OM jag har.
Gråtit när ett husdjur dog? Ja :(
Velat försvinna? Ohja.

Vad såg du på tv sist? Solsidan.
Vems blogg läste du sist? Vår blogg.
Vad åt du sist? En pizza.
Vem pratade du med sist? Mamma.
Vem ringde du sist? Mamma.
Vem messade du sist? Ada.
Vem pussade du sist? Christin.
Vem kramade du sist? Micke.
Vem bjöd du sist på något? Jag bjuder på mig själv hela tiden!
Vad köpte du sist? Pizza.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: