Kom hem när du vill, jag är vaken hela natten

Nu har jag ätit mat med pappa och Linn. Inget farligt hände, men jag imponeras av deras samtalsämnen... Dom pratade om en finne i örat, om det kunde vara en tumör och om döden. Jag är glad över att jag inte har kommit i den åldern så jag pratar med mina matgäster om sånt. F1 deprimerande. När jag flyttar hemifrån ska det enda man får prata om vid matbordet är FEZT! Hur kul livet är och hur mycket man älskar mig! Orka tänka på döden, då är man fan inte okej. Nu sitter jag på mitt rum och är sjukt jävla trött, det är niz för jag har vänt på mitt dygn! Love it. Ska bara borsta tänderna sen är jag redo för att hoppa ner i min varma och gosiga säng. Love it!
PS: Ada, glöm inte att komma till mig efter doktorn! Puss på dig!

MONGO BILD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: