Helt sickt

Fyfan. Har inte kunnat sova något i natt. En ande håller på med mig... Jag trodde inte på andar och dylikt, men nu gör jag det. Nu vet jag vad som händer med mig ibland när jag sover... Skönt att äntligen få veta vad det är. Trött på att få psykos och inte förstå ett skit av vad som händer och få grov jävla panik. Nej fyfan. Jag lider troligtvis utav Astral Katalepsi. Sömnparalys. Det är en ande som lämnar min kropp och sen återvänder. Vet inte om det är min egna ande eller någon annans, har inte riktigt förstått det än. Men det är i alla fall det obehagligaste som finns. Ofarligt, men fan så äckligt. Det här är vad som händer:
- Tillfällig förlamning.
- En känsla av att du trycks ner och hålls fast.
- Du hör starka ljud.
- Känsla av att någon tar på dig.
- Svårigheter att andas.
- Underliga ljud fenomen.
Japp... Detta har då hänt mig några gånger när jag sovit. Eller man sover inte, man är halvvaken. Det känns som att man är vaken. Svårt att förklara. Hela grejen är så jävla obehaglig. Jag orkar inte att allt sånt här händer just mig... Trött på psykiska sjukdomar och problem. Jag har redan sömnproblem, fan att någon jävla ande måste göra det ännu värre. Undrar vad som kommer härnäst. Eller nej, vill inte ens veta... Vill att mamma ska vakna så jag kan berätta allt det här för henne. Hon kommer aldrig att tro mig. Hon kommer säkerligen börja garva, vilket kommer lugna ner mig. Skönt. Bara hon gör det också... Nej nu ska jag sakta men säkert börja fixa mig inför skolan. Alltså fyfan. Har haft psykos i 2 timmar. Skönt att det börjar gå över nu... Jag kommer aldrig mer vilja sova. Aldrig någonsin. Inte på natten. Bara på dagen. Tack anden som förstör mitt liv. Hoppas du ser det här och slutar störa mig och låter mig sova i fred.

PS. Jag är inte schizofren...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: