FML

Jacqueline, jag saknar dig. Men jag vet inte om vi har något att prata om. Jag har sagt mitt, har inget mer att säga. Och jag tänker inte skriva något om det på bloggen.

Jag var precis hos läkaren och fick reda på att jag har lunginflammation. Kul. Eller inte... Måste käka "Kåvepenin" (pencillin) i 7-10 dagar. Alltså minst 7 dagar, beroende på hur jag mår då. Så jag får typ välja om jag vill fortsätta ta dem eller om jag känner att det är lunch likzåm. Fy fan mår skit dåligt just nu. Var bara ute i ca 10 min och ändå så är jag helt död? Fyfan. Stackars mina små lungor. Gör typ ont att andas. Shit, måste verkligen vila ut ikväll & imorgon så jag kan gå till skolan på måndag. Vi börjar ju med lite nya kurser nästa vecka, och det tänker jag fan inte missa. Pallar inte ens sitta vid datorn, mår så sjukt dåligt. Bloggar imorgon om jag mår bättre då. Juste, sa ju förut att jag borde starta en egen blogg eftersom att det TYP bara är jag som bloggar på denna blogg. Nu ÄR det ju bara jag som bloggar? Fan vad fail. Funderar starkt på att göra det... Jade min plutt har inte bloggat på länge, hur kommer det sig? Ska ta ett snack med flickan. Det här går ju inte. Om inte hon heller tänker blogga på den här bloggen så gör jag om den till min egna, eller nåt. Eller aa, typ ändra headern... H3h3h3h3h (6)


Te är min bästa vän nu när jag är sjuk. Hähä.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: