FMFL

Jävla skit dag. Sämsta dagen på länge. Orkar inte skriva varför. Det är privat. Och mycket. Mycket som har hänt. Jag kan inte sova. Kan inte koncentrera mig på något. Vet inte vad jag ska göra... Ska fortsätta lyssna på musik. Fan, jag vet inte hur jag skulle klara mig utan musik. Skulle inte gå. Musik är fan det bästa som finns. Så jävla underbar skapelse. Alla har väl ett minne till minst 1 låt, eller? Jag tycker det är så sjukt. Det finns en låt som jag har ett minne till, och när jag lyssnar på den låten så känner jag till och med lukten av det stället jag var på under mitt minne eller vad man ska säga. Hur sjukt är inte det? Fy fan vad det är jobbigt. Kan inte lyssna på den låten. Bara efter några sekunder så måste jag stänga av låten. Vill inte tänka på det minnet som jag får utav låten. Det är jobbigt, då den låten är en utav mina favoritlåtar. Aya...... Fan vad livet är hårt. Jävla skit liv. Nu ska jag sova, är TPL.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: