[fewra ee fewra]

yO niGgAz, whAz cRAckiN'? Hahaaa jag är så jävla trött vill bara gå och lägga mig. Men icke sa nicke. Måste vänta tills klockan blir minst 9... Fy fan vad segt. Vill ba zZzzzZova. Idag har det hänt sjukt mycket! Eller inte. Galet seg dag i skolan. Först en lektion på morgonen, sedan 1 timmes rast. Drog till Snaps och käka lunch, sen drog vi tillbaka till skolan ;PpPPpPpP. 3 lektioner till. Vi fick sluta tidigare varje lektion. Segt, då vi var tvungna att tjilla galet i skolan i typ 40 min tills nästa lektion började... Det var dock niz att sluta 2 timmar tidigare på sista lektionen. Hehe. Imorgon ska jag upp tidigt bara för att gå till läkaren. Har egentligen sovmorgon, vi börjar typ nån gång mellan 12-13? Ganska osoft. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen vet jag fan. Ska kolla om det går något bra på tv... Vilket liv jag har. Orkar inte mer, heipa.


Jag och Daniella tog vår gamla lärare Henrik på bar gärning...
Han spelar i skolan... Undrar vad rektor Kroon skulle säga om detta...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: