Dansa är kul men jag föredrar att supa

Fyfan vilket nyår. Jag söp som sagt bort mina skor. Duktigt! Förutom det så hade vi för jävla kul. Absolut bästa nyåret någonsin. Kan lägga in bilder senare, går tyvärr inte just nu eftersom att jag inte har min iPhone laddare hehe... Ikväll ska jag träffa Lina! Woho! Vi ska tydligen träffa Sebastian haha, ska bli kul. Linas haff HAHA. Jag vaknade nyss btw. Har vänt på dygnet heeelt. La mig vid 22.30 igår. Sen vaknade jag vid 00.53, och var jätte pigg. WTF?! Så jag var uppe till typ 04:nånting haha. Illa. Måste vända tillbaka på dygnet. Skolan börjar fan om en vecka. Shit. Nu ska jag upp ur sängen, ta en dusch, fixa mig osv. F1 skönt. Aya, orkar inte skriva mer. PoK
Lite dåliga bilder från nyår hehe. Kommer mer sen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: